Ibland får man sig en tankeställare.

2009-03-08 | 22:29:34 | Allmänt


.. sitter och kollar på Beck som säkert så många andra, har sett alla filmer innan men Beck går alltid hem speciellt på en söndag som denna. När man får se och höra att de verkligen är farligt att gå ensam i mörkret som tjej så tänker man till, men jag glömer av det lika fort och går ofta själv i mörker, i stan, i parker osv. speciellt när man är ute och svinar på stan. Jag borde nog ta och tänka lite mer på det, visst så blir man nojig när man går ibland, men då höjer jag volymen på musiken och bara går med snabba, starka och självsäkra steg och inbillar mig att något aldrig skulle hända just mig. Men nu när jag blivit påminnd så kommer jag nog ta och börja tänka på det mer, gärna få någon till att följa eller möta en, eller spendera lite extra pengar och ta en taxi (vanlig taxi såklart och inte svarttaxi!!) osv. Det finns så sjukt mycket fruktansvärdt sjuka människor här i världens så man borde fan passa sig riktigt, riktigt ordentligt. 






 Ett stadie då man inte ska gå ensam ute i mörkret!

Jag har sån jäkla huvudvärk, har tagit 2 tabletter och hoppas verkligen att den försvinner snart. Huvudvärk är inget jag tycker om, inte fått migrän på ett bra tag och det tackar jag gudarna för (bara för att jag sa det nu så får jag det väl antaglien) antar att ni hört om att Metallicas konsert som skulle vara ikväll blev inställd pga. att sångaren James Hetfield  är sjuk och tydligen fått köras tills sjukhus?  Nåja nog om. Nu ska jag stänga ner datorn kolla klart på filmen, och försöka få bort min huvudvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback