"han är jue inte bög eller nått han är bara så jävla galen."

2009-03-08 | 23:33:21 | Allmänt


Nu är Beck slut, och även så min huvudvärk YIPPI!

Bränne ringde sitt dagliga kvälls samtal för en stund sedan, och ca. 50% av samtalet så snackade vi WoW Jocke. Det är väl ingen som missat detta underbart roliga klipp? Björn Gustafsson is the shit! (;  Två av dom bästa klippen ever, hahahahaha! sååå sCHööön!






Jag har såklart fastnat framför Fotbollskanalen Europa på tv4, men måste slita mig så ska jag duscha och hoppa ner i sängen, är toktrött och risken att huvudvärken kommer tillbaka är större om jag trottsar att jag egentligen är trött. Nåja, duschen va det. Imorgon ska jag ta en sovmorgon, vakna när jag vaknar. Nattinuffsan allihopa, hoppas ni haft en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback