Grey´s Anatomy beroende.

2009-03-04 | 13:13:30 | Allmänt


Nu när jag har alla boxar som finns ute så har jag ju haft några timmar frammför GA, jag fick ju hem s4 förra veckan och inatt fastnade jag till klockan 03.27 det är inte läge, helt galet. Fick kolla på klockan och blev riktigt chockad sprang fort som fasen och la mig.. är väldigt, väldigt trött idag kan jag lova. Ska starx ut i stallet igen tänkte ta och rida, för imorgon hinner jag förmodligen inte. Bränne skulle se om han ev hinner komma hit och rida idag med, men de va inte säkert.. men det är många dagar på året! (:

Fick lite bilder från Mats igår, inte helt okej ass.. Jag kan bara med att bjuda på en. Ni förstår kanske varför? hahaha.
Semlan och jag mitt i dimman (ser dock ut som de bara är jag som är i dimman!) Nej nu ska jag ut i stallet en snabbis ivartfall se om jag rider eller inte..

 




Kommentarer
Becca säger:

hehe jag kan säga att jag kan inte de så bra hlr, men de lär man väl sig med tiden! :P

2009-03-04 | 14:58:01
Bloggadress: http://becsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback