...

2009-03-20 | 00:04:12 | Allmänt


... klockan är tok mycket och jag borde sova, ändå gör jag det inte. Jag är på tok för mycket natt människa, har jätte svårt för att somna även om jag är trött, gah. Sitter och lyssnar på lugn och go musik och bara är egentligen, har duschat och fixat så är helt redo för sängen.. Nåja, ska faktiskt ta och slänga på en film somnar jag så går jag dirr t sängen om inte så får jag helt enkelt ligga kvar här i soffan tills jag känner mig redo för att bara ligga och vrida och vända mig i min ensamhet, puff.. "/  Imorgon väntar jobb upp vid 08.30 är ett måste och jag kommer vara helt slut känner jag redan nu, kan ju hoppas känslan går emot mig och gör så jag är super pigg. Jag funderar på att försöka få i mig frukost innan jag går ut i stallet första gången för en gångs skull, brukar vanligtvis ta utsläppet och fodring och sedan gå in och äta efter det, men blir så lätt att man blir kvar inne en stund.. Nåja jag märker imorgon hur jag gör, tycker om att vara vaken ett tag innan jag äter med risk att jag inte får ner något annars. Nu; Street Kings!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback