Bio time - Män som hatar kvinnor.

2009-03-01 | 12:32:09 | Allmänt


Idag är det söndag och jag är helt utvilad, hur skönt som hellst verkligen. Jag och Kev hade filmkväll igår ju, sedan vid 1 tiden så körde han några in till stan och jag hann somna som en gris undertiden. Vaknade vid 10 tiden kollat lite på vasaloppet just nu sitter jag och kollar runt lite bara, väntar på att Bränne ska komma upp en sväng och hämta en sak. Bokade nyss bio så kl 16 ska jag på män som hatar kvinnor tillsammans med pappa och ev. Kevin. Han skulle tänka lite på saken och sedan ringa upp så time will tell ännu en gång (;    Ni har väl läst böckerna? SÅÅÅ BRA, hoppas att man inte kommer bli allt för besviken på filmen, men det tror jag inte..





Nej nu ska jag ta och hoppa in i duschen och fixa mig lite och äta magen kurrar som bara den, ska ohrka att få i mig fika i magen senare innan bion med, men det finns alltid plats i magen för gotteri och fika eller hur? (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback