alt under ctrl.

2009-03-04 | 22:37:57 | Allmänt


Hejsan vänner.

Sitter i Stenungsund nu, har tittat på film med Bränne och Nihn va även med och kollade på en utav filmerna. Är dundertrött, tror jag ska hoppa in i duschen och sedan sova. Imorgon så ska jag möta Jasmine kl 16.00 vid kungsport, ska bli så himla kul att träffa henne igen, som sagt jätte längesedan och jag saknar henne ♥  vad vi ska göra vet jag inte än, vi kommer nog ta en lång fika garanterat och sen ev. en bio? Nåja, time will tell.

Nu ska jag iaf lägga ifrån mig datorn, duscha och sedan får jag se om jag fastnar framför tvn. (stor risk när CSI börjar 23.20) kanske kommer något kvälls/natt babbel om jag inte kan somna haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback