jobb, jobb, jobb.

2009-06-15 | 00:10:52 | Allmänt


Puh, jag har knappt ohrk att skriva här längre. Antar att jag inte har så mycket jag behöver skriva? Vad vet jag? - ingenting.

Att skriva får en att få ur en massa saker, visserligen behöver det inte vara om saken i fråga eller ha något med den att göra, utan det kan vara helt orimmligt babbel. (som det verkar som att jag tydligen hade i mig ivartfall..) Nåväl. Ibland blir man bara så himla trött på oklarheter. Lite klarhet i vardagen skulle inte vara fel alla gånger. "Nej, Nej, Nej"

Är hur trött och seg som hellst, känner dock att jag inte kommer kunna sova helt hundra inatt. Alldeles för mycket som pågår i min alldeles för lilla hjärna precis nu, önskar jag hade en "jag bryr mig inte" knapp någonstans som jag kunde trycka på. Jag bryr mig alldeles för mycket och tänker alldeles för mycket på små saker, småsaker som blir storasaker utan någon anledning.. Neeeeeeej. DUSCHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback