jobbig dag!

2009-06-04 | 22:30:21 | Allmänt


Jobbig, Jobbig, Jobbig dag.
Varit stressad t tusen hela dagen, och mått pyton hela dagen. Att jag skulle envisas med att jobba trots jag inte fick va kanske lite dumt, varit hur trött som hellst med, kom hem ifrån sjukhuset vid halv 3 inatt typ. så inte sovit allt för många timmar då det tog en evighet innan jag somnade med.. jag tog mig igenom dagen men gjort väldigt väldigt lite. Har försökt att sitta ner så mycket jag kunnat då balansen till att stå inte riktigt finns där. Som tur va kom Pernilla och testjobbade så vi va 3 istället för 2 vilket betyder att jag kunde ta det lite lugnare.. Gömde mig väldigt mycket inne på kontoret dom timmarna hon va där. När jag kom hem så är det fullståhej på gårdsplan när mamma ensam försöker lasta Bolack, lycka till sa jag och skrattade. Tjji fick jag när jag som har ont i hela kroppen och lite där till fick ställa mig och ta i grimskaftet och hålla istället det tog 45 min att få lastat honom. Kan tänka att mina armar gör ännu ondare efter den kampen..

Har försökt hitta blåmärken på mig själv, borde ha en hel del.. Dock är jag bara röd och svullen typ, det kanske kommer? Öm är jag ju typ överallt.. Fruktansvärt ont i höger sida, varje djupt andetag tar fan all energi jag har typ hahaha (:   Ingela tyckte det var charmigt att jag haltat mig fram hela dagen och behöft stöd när jag ska gå lite längre sträckor typ gått och hållt mig i väggen. Flera kunder som frågat vad jag gjort då det inte går så bra att dölja när jag måste flytta lite på mig (typ t kassan ifrån datorn), och dom blir helt förskräckta när jag berättar typ. Äsch säger jag! (man kanske borde tänka på vilken tur man kan ha!?)   ÄÄÄÄH allting gick bra noll stress. Nog om, jag mår primaballerina!


Jag ser inte fram emot att behöva gå upp vid 05:45 imorgon. Inte alls, sätta sig i en bil ner till Växjö, vara där i 2h sedan åka tillbaka, jag har bivit övertalad att gå ut imorgon med eftersom lilla syster fyller 18 idag, och sedan på lördag igen då stora syrrans examensfest är. Puh. Kroppen kommer aldrig få vila.. men jag andvänder inte huvudet alla gånger, och tänker inte börja nu heller.. Jag kan ha kul fasten jag har ont! Kan ju hoppas det gått över lite tills imorn kanske! ;D  nej nu ska jag lägga mig och snarka framför en film.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback