morgonar, älskar vi dem inte?

2009-06-05 | 06:00:41 | Allmänt


.. eh nä!

har knappt sovit en blund och behövde gå upp ur sängen för 10min sedan. Jag är helt gaaalet trött och fryser som en idiot. Vart är värmen? Det regnar såklart ute, ska visserligen sitta i en bil ända ner till Växjö så hoppas det är bättre väder där, tagit med en kudde och en filt haha jag kommer förhoppningsvis somna som en liten gris i bilen. Kan ju hoppas på att få låna brors axel (eller den som sitter brevid mig) att dreggla på.  Nej nu Växjö fram och tillbaka, Ikväll stan, Imorgon examensfest. Sömn vad är det? Nåväääl, nu måste jag rusa annars blir jag sen till där vi ska mötas allihopa.



Kommentarer
queenpeach säger:

det är klart vi älskar morgonen ;) här i bangkok är iof klockan 11:30 men känns som morgon ändå för mig.

2009-06-05 | 06:28:03
Bloggadress: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback