miss it so bad...

2009-06-24 | 23:54:50 | Allmänt

Vilka dagar vi hade, vilka galna jävla veckor. Vilket minne för livet, dock inte speciellt bra för levern. Men Barskolan va något av det roligaste jag gjort, träffat så sinnes goa folk genom den och inte tala om underbara magaluf. Magaluf 2007 va galet, Magaluf 2008 va heltflippat. Ser mörkt ut med ett magaluf 2009 för tillfället. Men jag hoppas verkligen jag kan lösa så jag får åka ner dit iår igen träffa alla som är där nere och säsongar iår igen.

Klippet är ifrån iår grupp 2. Jag gick grupp 6    2008! Synd att dom inte hade domma idérna då. RICCARDO! Varmt rekommenderad barskola om någon funderar www.barskolan.net just do it!




dagen efter midsommar 2008 stack jag iväg på äventyr på mallis. Iår då? Nä jag är fortfarande hemma...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback