just don´t.

2009-06-03 | 00:37:48 | Allmänt

hahahahaha hitta en jätte gammal bild på mig och Müller. 2005/06 i think, så himla charmiga, personalfest om jag inte minns helt fel. Vilken tur att man har sådanna underbara kollegor!



Blöh, trött.. något så fruktansvärt. Jobbat, ridigt och sedan flängt runt som en idiot mellan olika ställen. Stack upp och hjälpte mamma med att betala räkningar på kvällskvisten förut med, att hon aldrig lär sig det där med internetbanken hon är verkligen useless på den fronten. Men rar och snäll som jag är så åkte jag dit och hjälpte henne..

Sitter mest och gör ingenting för tillfället, borde sova ska ju upp och jobba imorgon igen. Idag gick dagen förövrigt helt sjukt segt och jag fick en paddel i skallen av en gäst, man tackar man tackar. Sedan så var inte Ingela (ända som pratar flytande tyska) inne när det kom en enbart tysktalande gäst som skulle checka in och han förstod inte ett ord engelska heller. Jag kan löjligt nog lite tyska när jag står  där med dom face to face. (notera lite) Jag förstår ivartfall vad dom säger (eftersom man hört det sommar in, sommar ut i 3 år så lär man sig varken man vill eller inte) Jag kände mig sjukt stolt efter jag lyckats checka in honom, berättat vart han skulle, lite om vad som gäller osv. sedan gav jag han vårat informationspapper vi har på tyska så han får läsa resten själv, och kanske förstå lite mer. hahahaha (: han tyckte ivartfall jag vart duktig med och fick massa berömm, haha med ett leende på läpparna, blinkande ögonlock och en övervänlig ton så går det mesta igenom..  (;

Nej, sova va det..



Ibland förstår man bara inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback