Grebbestad, hur ska det gå denna gången?

2009-06-17 | 23:06:50 | Allmänt


Ja, sist jag var i Grebbestad så slutade det inte allt för bra. Men, på´t igen Manne, Bränne, Raz, Jag, Li, Sandra, Emma, Frida, Ante och Samuel och alla deras kompisar som va ett stort gäng kan tänka att de kommer bli ett stort fylleslag.

Va hos Bränne i ett par timmar ikväll och tjötade lite skit, bestämmde lite gällande midsommar, var ju meningen att vi skulle vara där jag jobbar men de blev det ändring på. Tidigare idag har jag sprungit i affärer på torp + fått en present av pappa han skämmer bort mig alldeles för mycket. Han kom hem med en expertpåse, i den fanns en Nikon D60 och om jag blev glad? - JAAAAA-A! Dock så vågar jag inte riktigt ta med den till Grebbestad, han tror jag kommer supa bort den dirr. Och dumt att ta med den när jag har en vanlig digitalkamra som jag gärna får supa bort innan. hahaha. Nåväl, hoppas jag kommer igång med att ta bilder igen, förr hade jag alltid kamran med mig.

Dagens inköp.

2 st Levi´s thisor från MQ.
2 par skor samma modell, två knasiga färger. från Scorett.
2 stycken linnen från Kappahl
1 par shorts (Hårts!) från Kappahl
1 linne ifrån GinaTricot





Och här har vi min älskade pappa. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback