jobba, jobba, jobba..

2009-07-31 | 01:16:32 | Allmänt


Tja, va de inte jag som sa att jag skulle bli bättre på att skriva här?  - Nä men tydligen inte då!

Har börjar jobbat kvällen idag, kom ifrån jobbet 23.30 skulle gått av 23.00. Innan jag började jobba så hann jag med att rida en sväng med syster. Kommer ha träningsvärk imorgon, lite lätt sådär. Inte ridigt på flera veckor tror jag? Svårt att hinna med tyvärr. Får ta och bättra mig helt enkelt. Imorgon blir det att gå upp i en någorlunda tid igen och hinna med att rida igen, sedan börjar jag jobba 15.00 och jobbar kvällen. Vill dock ha den dagen överstökad redan, imorgon kommer baby och om jag saknar honom? Kan ni tänka er.. Mah.

klockan än över 01 och jag borde verkligen sova, så nu tänkte jag stänga av datorn och lägga mig i en väldigt tom säng.

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback