1mil, 2mil, 3mil, 4mil är vi framme snart?

2009-07-15 | 08:54:05 | Allmänt


Godmorgon kan man väl nästan säga. Har visserligen varit vaken sen 05.20.. somnade i 10 min efter att Mats gick till jobbet visserligen men dom räknas knappt. Sitter i bilen påväg till Åland vilket inte är den kortaste biten är snart i Jönköping där jag måste stanna och ha mat innan jag hungrar ihjäl mig, hade tänkt käka frukost innan jag åkte men att ligga och dra mig i sängen va allt för lockande så det va såklart det jag gjorde. Vet att pappa har gjort mackor som vi skulle ha på vägen med, men vart dom ligger har jag ingen anning om, funderar lite på att börja rota igenom baksätet på jack efter en macka tills vi hittar någonstans att äta.. muhaha. Nej Nu blir det rotning efter mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback