älskade Föglö

2009-07-16 | 08:57:04 | Allmänt

Det är så himla fint här. Sinnes hur dålig jag kan vara  på att åka hit! SKÄRPNING!

Godmorgon, här är klockan snart 10 och hemma snart 9 och såhär tidigt sker det inte ofta att jag vaknar av egen vilja. Men tydligen idag, solen lös in i ögona på mig, tyvärr blåser det för mycket för att lägga sig vid vattnet (kommer ju frysa ihjäl om det ska blåsa så när man ligger) men farfar tror det tar av inom ett par timmar så jag avvaktar.

När vi kom igår så hade farfar till våran stora förvåning skaffat sig en 42" lcd, bärbardator + internet. Så det menas med att jag kan uppdatera bloggen lite granna och det är ju bra. (;   Idag har vi inga planer alls änsålänge, slutar det blåsa så mycket så blir det ligga och få lite färg. Nej nu ska jag käka frukost, sedan kela lite med farfars hund som han med nyss har skaffat sig, Jisses!



Såhär charmig va jag när vi åkte föglö färjan, efter en resa på nästan 11h Göteborg-Föglö..  Nä frukost va de ja!
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback