när ska jag få tid att sola då?

2009-07-17 | 21:42:26 | Allmänt


Godkväll kan man väl säga, här är klockan över 22.30 och vi har precis kommit hem till farfar igen. Varit i Mariehamn idag och käkade och lite så, sedan så åkte vi hem till Tessi där det böjds på det ena och det andra vi satt i flera timmar och bara tjötade. Sedan åkte vi hit, lagade käk och sedan bar det av till Carola en sväng. Jag har dränkt mig själv i myggmedel och idag har jag än sålänge lyckats att inte få några myggbett *pepparpeppar*. Tänkte ta och sätta mig i soffan med dom andra och kolla film.. är hur trött som hellst så finns väl en risk att jag somnar kanske. Time will tell..

Har tänkt nu i 2 dagar att jag ska sola lite, har då inte fått tid till det än. Vi åker runt halva Åland varje dag känns det som hahahaha nä men väldigt mycket flängande hit och dit, blir lätt så när man inte är här allt för ofta. Men imorn tänkte jag gå upp någorlunda tiidigt och hinna ta lite soltimmar innan vi ska bege oss av till solhem för släktträffen. Den börjar klockan 14 så vi behöver alltså åka ifrån föglö vid 1 typ. Men ett par timmar kan jag hinna få om jag släper upp mig tidigt, vi får se hur det blir med det typ.

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback