hyttysenpurema, helvetti.

2009-07-16 | 23:05:11 | Allmänt


Dom helvetes jävla myggorna bara äter upp mig direkt solen gått ner här, det är likadannt varje gång. Jag behöver dränka mig i myggmedel men det hjälper knappt, dom åländska myggorna älskar mig uppenbarligen.

Pratade med Mats för ett tag sedan, vilket inte gjorde så att jag saknade honom mindre. Fan skrutt, jag saknar dig! ♥
Nu är klockan 12 och jag är helt insane trött och borde verkligen lägga mig för natten, dagen har gått förvånandsvärt snabbt men har ändå varit väldigt lång. Och är fortfarande proppmätt efter middagen och det gör mig inte direkt mindre trött.. Har gjort mig färdig för natten så ska dyka ner i sängen och läsa lite tills jag somnar, vilket inte lär dröja speciellt länge med tanke på hur trött jag är.

CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback