inte illa pinkat, huh`?

2009-01-21 | 23:50:13 | Allmänt


.. Thaimaten satt som ett schmäck i magen, sällskapet va inte illa pinkat heller och jag va faktiskt inne på ÖoB idag, fasen vad mycket grejer dom har där, både skitsaker och lite bättre saker. Passade på att köpa dvdfodral, 3 för 10;- kanonbra och behövdes verkligen här hemma, köpte även lite mer rollrar så jag kan måla lite igen, hittade även en jätte fin spegel som jag kan tänka mig att köpa, fanns både med silverkant och guldkant och bara för 99;- kanoners ju. Hittade lite annat smått och gott som jag verkligen kunde tänka mig att köpa därifrån, ska åka till Göken någondag tänkte jag, där brukar dom ha super fina grejer emellanåt. Och lovat Li att följa med till IKEA någongång nästa vecka hon behöver en ny byrå och lite saker (hur vi nu ska få in de i forden?)  så lär väl få med något därifrån med.. Behöver nya bäddset och IKEA brukar ha fina. Nej hörrni, nu ska jag ta och kolla på CSI.. och sedan ska jag sova. LÄNGE imorgon! (:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback