Pizza söndag!

2009-01-25 | 13:52:26 | Allmänt


Hejsan vänner!

Hur har ni sovit? Jag har sovit kalas bra, men drömt en himla massa vaknade med huvudet vid fotändan, alltså haft livliga drömmar med, inget ovanligt dock. Drömde bla. att jag sa upp mig från jobbet och flydde från landet till Ryssland av alla ställen och bosatte mig i ett jätte palats, bärde stor pälsmössa och hade en minigris med rosa diamanthalsband som husdjur, kastade en hink röten fisk på en arbetskollega (som jag inte är fullt glad i...) och mycket mycket mer. konstiga drömmar.

Gucci låg jättegulligt imorse i sängen, han låg på rygg med tassarna rakt upp i vädret, så himla söt är han.. Men direkt jag rörde mig så skulle han såklart upp, så något kort hann det inte bli, attans! Gick upp till hästarna imorse vid 9 tiden ungefär, Bolis och Pepzi va på bushumör, jag halkade och rakt ner i en vatten pöl, morgonen startade inte helt okej, men när jag kom in igen så stog frukosten på bordet så jag blev genast på bättre humör. Tack!  Idag har jag stallet, borde egentligen gå ut och få det överstökat, ikväll ska vi käka pizza.. Special a ´la Freddie ska jag ha utan tvekan, låter helt koko men den är fruktansvärt god, mummmaaa..  Ska berätta vad det är på den senare, muhaha.. Min special kan jag nog inte ta här, för dom har inte så himla god beásås. Eller den funkar, men vette fasen. det är iaf färska champinjoner, tacoköttfärs, beásås och lite salsa sås. as gott, mummaa! (haha tro pelle att jag fick ångest om vilken jag ska välja nu!) time will tell..

Nu ska jag skutta ut i stallet igen och ta tag i mockandet. snart lunch dax för hästarna med!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback