Dumt, keela. Väldigt dumt!

2009-01-01 | 23:50:35 | Allmänt


Hejsan vänner!

Att jag kom på att jag skulle ha filmtajm, nu har jag sett på film verkligen hela dagen. En Vampyrs bekännelse, Madagaskar 2, The butterfly effect och ska snart slå på The butterfly effect 2 att somna till tänkte jag. Skulle egentligen åkt hem idag, men det blev ändrade planer och jag är fortfarande i stenungsund, ska ta bussen vid 8 till morran :|

Ska åka raka vägen och ta ut och fodra mina pollar sedan så ska jag jobba 10-15 kort och skön dag. 2009 har iaf startat bra, Min chef ringde igår på dagen och undrade om jag ville ha fler timmar eftersom en av våra vinter receptionister ska sluta och jag va inte sen på att säga nej. Så nu har jag nog fått ca. 30h mer i veckan och jag klagar inte. Himla skönt att jobba faktiskt, dock så har jag ju bestämmt mig för att ta tag i skolan igen till hösten eftersom jag va dum nog att hoppa av precis i början av 3an, Dumaste beslutet jag någonsin tagit till er som fortfarande går i skolan och har tröttnat.. HÅLL UT FÖR TUSAN. Det är inte värt att behöva gå ett år extra för att man är trött och inte ohrkar mera. Jag trodde inte jag skulle börja igen, verkligen inte vilja börja igen, men jag saknar faktiskt att gå i skolan, inte att just gå i skolan men känna att jag iaf får en utbildning och stå på senare i livet. jag har bra arbetsmeriter osv. vilket är bra. Men jag ska iaf bli student 2010, alltså ett år senare än vad jag ska vara egentligen. Men jag blir det ju iaf (som det ser ut nu) och det är de det som räknas. Måste ha min gymnasieutbildning känner jag. Rätt bra val va? (:

Nej hörrni nu ska jag ta och slänga på den dära filmen och somna, känner att ögonen börjar klia, lika bra att ta tillfället i akt och inte låta det försvinna eller hur? Hoppas iaf att ni har haft en riktigt bra nyårsafton och en bra första dag på 2009.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback