från lugn, till stressad på bara några minuter..

2009-01-05 | 17:10:56 | Allmänt



Tjingeling sötnötar!


Hemma, landat och slagit ro i min soffa men Gucci kurrandes tättintill. Han kan vara riktigt mysig ibland, nu när jag är sjuk så lämnar han knappt min sida när jag är hemma. Han måste hålla koll på matte uppenbarligen, söta han!

Dock så blir det inte så mycket mer ro nu tills jag sätter mig på bussen som tar mig t Tjörn. (Tjörn i röva sa jag!)
Ska nu springa ut i stallet och mocka för mina hästar sedan springa in och hoppa in i duschen och snabbt som fasen fixa mig så jag iaf ser någorlunda ut innan jag ska t Lext och Tilda. Detta va inte alls planerat, jag ska iaf inte dricka. Ska jobba imorgon + att jag är dålig, så jag känner inte alls för att få i mig alkohol idag, sedans så är det ju faktiskt måndag. Li ska hem inatt hon med så jag åker med henne hem, Micke kommer och hämtar oss så dumpar dom av mig påvägen, kalas bra att ha någon som bor i samma kommun.  (Jag flyttade ju till Uddevalla för ett par månader sedan så jag och Li från gamla gänget som bor i samma kommun nu, nästan alla andra bor kvar i stenungsund!) Nej nu måste jag springa ut, annars kommer jag aldrig hinna.. Ha en super kväll allhopa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback