tomteplättar är gott!

2009-01-13 | 21:08:13 | Allmänt


God kväll vänner!

Flå´t att jag inte skrivit något, men har jobbat, varit i stallet och träffat Li och sprungit på Torp. Imorgon är jag ledig, himla skönt fast får gå upp tidigt iaf, Katy (en kompis till min chef från USA, som är här på besök..) kommer hit och ska rida och klart man passar på att ta en tur med henne skit trevlig och hon är så himla ball, kan väl tillägga att hon faktiskt är lebb. Inget mig emot, har inget emot folk som är homosexuella sålänge dom inte stöter eller taffsar på´n. Har en vän som är helt homosexuell och några som är bisexuella, tycker det är starkt att dom står för det och att dom har öppnat sig. Vad tycker ni om homosexuella?


Har precis stått och gjort tomteplättar a´ la Li.

2 ägg
1dl socker
1dl mjölk
3dl mjöl
1tsk bakpulver

vispa ihop och stek i smör, kan lova att dom är kanon smarriga!


Mätt och belåten som jag är så ska jag alldeles strax ta och klä på mig stalljackan ett par höga stövlar och marschera ut i leran som blivit av allt regn dom senaste dagarna och ta in hästarna. Måste även skölja av bena allihopa så kommer ta sin lilla tid att ta in dom ikväll, men det är så det kan vara ibland. Tänkte ta och komma i säng innan 23 idag, vart himla trött dom senaste dagarna inte så konsigt eftersom jag inte fått så mycket sömn kanske..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback