Underbart väder = En hel dag i stallet.

2009-01-07 | 12:26:03 | Allmänt


Hallå Hallå, åh nu har jag varit uppe sedan 9 ändå så vart det inget tvång, hade lätt kunnat legat kvar till 11 om jag hade kännt för det. Men kollade ut genom mitt fönster som blickar mot havet, solen sken och jag hoppade upp ur sängen, hoppade i ridkläderna och gjorde mig frukost, och sprang sedan ut i stallet. Jossan och Katarina va där, bestämmde att vi ska rida nu vid halv 1 så jag tänkte bara skriva några rader och hoppas att ni får en super skön dag på jobbet/skolan (btw, många som börjar jobba idag va? silka grisar vad lång ledighet ni haft!) Nej hörrni, nu ska jag kila ut i stallet igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback