to broken to move on?

2009-01-26 | 13:17:37 | Allmänt


God dag vänner!

Nu har jag ätit frukost, vart hos hästarna, duschat och pratat med Li. Sitter med en turban och låter håret torka lite såsätt, ska sedan fixa mig lite lätt sedan ska jag och Li åka till IKEA. Har inte fått min lön, får be pappa lägga ut sålänge.. om jag nu får tag i honom, han är hopplös att få tag i ibland. Annras blir det en ny tur dit snart igen.. Jag hittar inte min laddare t kamran, va fasen har den tagit vägen? Sist hade jag den hos Li, men hon hade inte sett den.. Får helt enkelt vända upp och ner på allt här hemma eller köpa en ny. För skit tråkigt att inte kunna ta bilder.  nej hörrni, nu måste jag rusa till spegeln och fixa mig lite innan vi ska åka, kan tänka mig att jag har rätt bråttom!?


En låt jag aldrig tröttnar på;








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback