so kissable..

2009-01-29 | 14:16:37 | Allmänt


... maah, jag dog!

Idag vaknade jag av att världens gulligaste mamma hade gjort frukost och kom in och väckte mig. Hon är så söt, hon hade tillochmed gjort smoothis. Hon är världens bästa ♥ Sitter just nu i soffan och tänker lite på vart jag ska få tag på en grej som fattas till min outfit imorgon, kommer inte på något ställe som har här i Uddevalla, men ja lär väl hitta på något iaf, hoppas verkligen alla klär ut dig ordentligt och inte kommer halvhjärtat utklädda. Så himla tråkigt när de blir så.

Ska snart ut i stallet, ska jobba lite med Morando i paddocken idag faktiskt. Ska bli intressant! hörs senare..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback