pannkakor till lunch, mumma!

2009-01-15 | 17:16:19 | Allmänt


Hejsan vänner!

Har jobbat idag som sagt, har vart rätt kul att jobba idag, varit trött och så men de är så det är rätt ofta för mig haha. Bandit och Shikita har jag även fått passa idag så alltså haft två stora hundar springandes runt fötterna när jag varit inne på kontoret. med stora menar jag stora, Bandit är en grand danois, och Shikita är en american akita och är inte direkt liten hon heller.. Idag så blev jag så sugen på pannkakor, så det fick killarna till lunch, och ärtsoppa... hur kan folk äta ärtsoppa? ser ju så fruktansvärt motbjudande ut. Jag nöjde mig glatt med bara pannkakor.

Bara måste berätta en skum grej som hände idag när jag va påväg till jobbet, eftersom jag va inne i "stan" (jag som kommer ifrån stenungsund får egentligen inte säga stan om uddevalla, för stan är stan... alltså göteborg! svårt ibland haha) så behövde jag ta bussen och vid Torp så stannar polisen bussen och går igenom hela bussen och kollade på alla passagerare jätte läskigt, jag blev jätte nervös för ingen anledning alls. Men att dom verkligen granskade en känndes hemskt av någon anledning. Antagligen så letar dom efter någon, vid några hållplatser längre bort så hände samma sak en annan buss och det stod två polisbilar och 1 piké buss bakom så vette fasen vad som pysslar med? skumt iaf.


Ska dra på mig stallkläderna och sedan gå ut och kela och mocka för mina hästar. Ikväll ska jag ta och tvätta en maskin och fixa med lite saker med min stora hemlighet. IIIIIH, hoppas, hoppas, hoppas.

(sist jag hoppades så gick det ju bra, det va Morando det gällde då, det här är minst sagt lika stort! VILL..) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback