och skit dagarna dom fortsätter..

2009-01-22 | 21:13:55 | Allmänt


... Jag förstår inte hur jag kan vara så rätt retlig?
Hur kan jag vara så dryg? Ja vill ju egentligen inte men det bara kommer.. (vissa av er förtjänar det faktiskt!)

Idag har jag varit ledig, varit i stallet i stortsätt hela dagen för att undvika folk. Tagit en tur på Morando på ca 1,5h, bara jag, Morando och naturen gör gott för tankarna. Mitt humör är verkligen inte bra, jag tror jag behöver en sån där period då jag bara går och möler ner mig i jobbet och inte tänker på något annat, så jag glömmer mig själv lite med och med det hur jag egentligen mår. Hur besviken jag är på många av mina vänner (eller ska jag säga, bara när jag känner fört vänner?)  Pik åt alla som tar åt sig.

Nej mitt humör får mer än gärna ändra sig tillbaka till normalt igen. Imorn ska jag ta en redig fylla och försöka att bara ha kul!  Nej usch nu ska jag ta in hästarna innan jag gör lös på någon sedan ska jag sova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback