Nyfikenheten är oändlig.

2009-01-28 | 19:52:19 | Allmänt


.. läste precis på min pärla Li´s blogg att hon köpte födelsedagspresent till mig idag, och här omdagen så pratade jag med syrran som sa att hon visste vad dom skulle köpa till mig. Fasen vad nyfiken jag är nu, ni ska bara veta.

Jupp, snart fyller jag som sagt år. 4e februari så inte alls långt kvar, dock så längtar jag inte dirr så som jag gjorde förra året för att bli 18, jisses.. nu fyller jag 19, alltså en värdelös ålder egentligen, kan jag inte få hoppa till 20 dirr istället? Men kan ju fortsätta drömma om det.. idag har jag ju varit hos morfarn, världens bästa morfar. Hjälpte han återigen lite med datorn och lagade lite middag och sådär, har verkligen inget emot att spendera tid med honom. ♥  Hade fått paket på posten idag med, från CDON, så ikväll ska jag spendera kvällen i soffan och glutta på film. Fast först ska jag springa ut i stallet och mocka för min kära häst, som jag fick ett jätte fint kort på förut.. Fick hem laddarn igår, men nu hittar jag inte sladden istället så föraöver från kamran till datorn kan jag glöma tills jag hittar sladden, har sån ingång för minneskort men har sånt litet som inte passar, suuuuuuuuurt sa räven.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback