Lördag - vem sa att man behöver vara nyttig?

2009-01-24 | 20:10:52 | Allmänt



Hejsan sötnötar!

Nyss pratat en himla lång stund med Li i telen, fasen vad jag är glad att vi har klickat igen.
Jag klagade på att jag va godis sugen men hade inget hemma, då kom hon på idén med negerbollar, jag vidarutvecklade den idén till kladdkaka, så kladdkaka ska jag ställa mig och göra nu på kvällskvisten. Men först ska jag göra mat, blir sen mat idag, väldigt sen men det får duga.. Kyckling ska jag iaf göra.

Gårdagen va helt okej.. Kevin, Ronja, Angelica och Jag va först hemma hos Kev och drack, pratade och spelade 4manskotte! haha så ägda blev dom av mig och Kev, silket jävla team. Var meningen att vi skulle till Hamnkrogen men vi hamnade på tjörn, how come att jag alltid landar där? Träffade iaf goa folk, så som de ska vara. Nej jag ohrkar faktiskt inte rabbla upp om gårdagen, Idag så fick jag träffat Hampus en sväng tillsammans med Kev, sååå kul inte sett han på en evighet, alltså flera år. Vi tog en sväng in på Donken och in på Torp och kollade lite i affärer och så..

Just för tillfället sitter jag i soffan och fastnade precis framför körslaget, GO ERIK! (;
men måste ju fixa mat, så måste slita mig, får höja volymen så jag hör när Erik är iaf haha..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback