Lookin´ for a flat..

2009-01-19 | 00:53:47 | Allmänt


.. här sitter jag mitt i natten, borde egentligen sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon, men håller på att kolla en massa saker. 
- Lookin´ for a flat. (;

Jobbat idag, kom sent eftersom jag va hemma hos Li, men det va ingen större fara, sedan på eftermiddagen ringer Li och frågar om jag har lust att komma och kolla film, ringer bränne och han hämtar upp mig på vägen dit så kollade vi lite på tvn och sedan på United 93 som gick på tvn. Men erkänner att jag sov största delen av filmen, jag va så himla trött och nickade till hela tiden i stortsätt. När vi kom ut till bilen så va de typ 4cm snö på backen.


imorse så hade jag en trip tillbaka i tiden och satte på en massa gamla låtar.









smakprov på vad jag satte på iaf, nu ska jag ta och sova är super trött och ska upp tidigt. Hoppas ni har haft e bra helg! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback