kvälls samtal med Bränne-Boy!

2009-01-29 | 00:00:29 | Allmänt


Bränne säger att han aldrig nämns här i bloggen? jag säger att de är bull, han nämns ju i var och vartannat ungefär. Ivartfall så pratade jag med honom i ca. 45 min nyss. Mycket att tala om? Nja, allt mellan himel och jord verkligen, han försöker få med mig till maskerad på fredag men jag tvekar, kan inte bestämma mig, vill men samtidigt inte.. vi får helt enkelt se vad som händer och sker, antar att jag kommer ge efter och följa med i vilketfall. (Hurrar du nu Bränne?)

Sitter och funderar lite, är väldans trött och funderar på att slå på en till lättsmält film och somna till? Jo så blir de. Nattinuffsan.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback