kamelpolo? wtf?

2009-01-25 | 20:31:15 | Allmänt


... britter som bor i Dubai, saknar hästpolon, men va fasen... KAMELER istället för hästar? Roligaste jag hört.

Nyss kommit in ifrån stallet, jobbat in lite cash som sagt. Ska hoppa in i duschen, sedan så ska jag fixa lite mat och frysa ner, har massa kyckling över som måste tas hand om.. Perfa när jag är hungrig och inte ohrkar göra mat, bara att ta upp. Ikväll ska jag inte göra något alls, imorgon så är jag ledig, ska åka med Li till IKEA som jag nämnt innan. Hade räknat med att jag skulle hunnit få lönen, men icke.. Kan ju hoppas att den har kommit in imorgon iaf annars får det bli en tur till IKEA snart igen, Li offrar sig nog med att följa med. Nej hörrni nu ska jag duscha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback