Grattis till världens bästa Kev..

2009-01-09 | 20:03:59 | Allmänt



... som fick sitt körkort igår! Han ringde mig och hämtade senare upp mig efter jobbet så stack vi en sväng till torp. Käkade, fikade, pratade och handlade lite..  - Så himla skönt att träffa dig igen gubben du ska bara veta vad jag saknat dig!  Fick mig många skratt igår, love it! Sedan så har jag mest jobbat och jobbat lite till. Vart himla seg i flera dagar nu, är jätte trött och sådär. Har en förskyldning som ligger och lurar men som inte bryter ut riktigt, skitirriterande.

Idag har jag med jobbat hela dagen, hade dock sovmorgon och det behövdes kan jag intyga. Skulle träffat Bränne och Li idag men det blev ändrade planer, jag ska träffa Li imorgon förmodligen men får se hur det blir. Idag ska jag iaf ta det jättelungt, ska jobba imorgon så det blir att sova tidigt och gå upp tidigt, skönt att få dagen gjord. (När jag har stallet så kan jag själv välja när jag ska jobba, alltså vilka tider, sålänge dom kommer ut innan 10 och in i skaplig tid så får jag bestämma när jag vill mocka, alltså inga tvång! och det är hur skönt som hellst..) tänkte ta och kolla en film senare i min ensamhet. Nej nu sak jag ta och laga lite mat och sedan gå ut i stallet och ta in och borsta mina pollar lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback