Ge alla ditt öra, men bara några få din röst..

2009-01-15 | 22:20:53 | Allmänt



Jag har fått sån fruktansvärd kramp i magen, jag har börjat fundera på om jag kan vara laktosintolerant kanske?
Åt en semla tillsammans med varm mjölk vid 8 tiden, mumma.. men aj vad ont jag har nu. Kan få såhär ibland och då har det varje gång varit mycket mjölk produkter inblandade. Kan man bara se förbi det? Jag skulle inte klara mig utan att få dricka "mööööölk" eller äta något med mjölk i, eller så kanske jag bara ska hålla mig ifrån "ren mjölk"?

semlan va iaf tok god, som semlor ska vara, med mandelmassa och sånt gott. fuskade innan tjockisdagen inte likt mig inte. Samma med julmat, där burkar jag inte heller fuska. Om jobbet har julbord eller om man blir bjuden på julbord och så kanske, men de har iaf inte hänt att jag tackat ja varje jul. MEN NOG OM! (råkade visst ta 1 bulle förut vid lunch tiden med, oups ^^ hemmagjorda ofc. fruktansvärt goda!)

Har ni fuskat med någon semla än?

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan krypa ner i sängen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback