first ladies, huh?

2009-01-14 | 23:46:01 | Allmänt


God kväll vänner!

Sitter hemma hos Li och kollar förtillfället på film, Domino, hur längesedan va inte de lixom? skit bra film iaf, klockan är dock rätt mycket och är dundertrött, Li den busen har redan somnat.. Blir nog att lägga sig snart, och jag ska ju upp och jobba imorgon, börjar 10 så tar 10 över 9 bussen härifrån så har jag ca. 35 min hemma innan jag behöver åka upp till jobbet. Li den grisen är ledig, så himla typiskt att vi inte är lediga på samma dagar..


Li gjorde en kanon god grej förut, för att stilla mitt godis-sug! muahaha.. det va oändligt.

Gino a´la Li;

                                                                                                     
 2 bananer
 2 kiwi
 4-5 skivor annanas
 3dl halllon
 kokos flingor
 mandelflarn

ta fram en djupplåt och ställ ungnen på 225grader, skär frukten i skivor, blanda och lägg de i formen, sedan in i ugnen tills det är genomvarmt ca. 5-10 min. FÄRDIGT. lätt, nyttigt och supergott..



Nej nu ska jag ta och avsluta här och brosta tänderna och lägga mig och försöka sova Li sover redans om en gris som sagt.. Har bra helgplaner änsålänge med, det gillar vi. Update imorgon om det. Hoppas ni haft en bra lill lördag allihopa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback