Film taaaaaajM ikväll.

2009-01-27 | 19:36:39 | Allmänt


Hejsan snuttar!

Var som sagt på IKEA idag igen, och idag fick jag köpt mig lite grejer, bla. matta, soffbord, ljus, dekorations stenar m.m. hade tänkt att köpa bäddset med men vi kom överens att vi inte ohrkade gå igenom allt igen. Va även inne på ÖoB och köpte mer DVD-fodral, 3 för 10, kanoners sa jag. Nu sitter jag och tar det lungt, inväntar Bränne, Li och Raz. Vi ska ta och kolla på en film här för en gångs skull, vi brukar annars vara hos Li (även fast jag har bättre tv och ljud ;) men hon bor ju i centrum, och det kan man inte säga att jag gör näh...) men idag blev det här som planerat.. Slängde i mig lite mat ifrån igår och tog som efterätt 2 hembakade bullar och mjölk, mumma så goda dom är, snart slut så dax att be Håkans moder baka nya eller så får jag själv ställa mig och baka. Aldrig bakat bullar helt själv dock, får be Li hjälpa mig, det gör hon säkerligen. Hon kommer bli en sann hemmafru den där tjejen, jag kommer nog bli lite av en hemmafru jag med. Nej hörrni, nu ska jag ut en sväng till hästarna innan besöket kommer, fixa lite grann inför insläppet senare. Morando, Pistol och Bolack har gått i en stor hage idag och dom är inte lite leriga. Det är ju så sjukt blött ute så hagarna är göra leriga i början och dom 3 gillar att springa och bli skitiga så att skölja av dom senare är ett måste. Måste hinna betala lite räkningar innan dom kommer med, Määh hate it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback