utång?

2009-01-17 | 14:18:00 | Allmänt


Igår så började dagen med att jag va hos frisören, tyvärr hande hon inte tid att färga det (som jag visste innan) så hon klippte mig bara, håret hade blivit så himla slitet i Thailand jag sa till henne att ta så mycket som behövdes, så nu är håret nästan 7cm kortare, verkligen allt är borta nu. Jag avskyr när håret mår dåligt, jag älskar mitt hår. Den 3e feb så ska jag dit igen för att färga det, och finslipa lite på klippningen. Efter frisören hade jag lite dötid hemma, åt lunch och lite så. Började jobba 13 och slutade 18.20. Stressad som fasen for jag hem och kastade ner lite kläder osv. i min bag och precis när jag höll på att ta på mig skorna så kom Li som skulle hämta mig.

Vi åkte och handlade och handligen va minst sagt händelserik, om jag ska sitta och skriva hela kvällen känner jag att det kommer bli ett långt inlägg så jag nämner bara några få ting. Jag och Li skulle egentligen bara stanna hemma eftersom hon skulle upp och jobba. Slutade med att vi tar bilen till Stora Höga där Bränne, Raz, Manne, Ante, Lext, Tilda, Malin osv. va hemma hos Emma hos hade lite fest (Li och jag va dom ända som va nyktra, vi fick oss många goda skratt på andras bekostnad!). Jätte kul att ha mina favorit killar samlade, Ante är inte alls med nu för tiden så jätte kul att träffa honom igen. Va hemma vid halv 2 tiden och Li gick upp vid 6, hon ringde och väckte mig vid 10 då hon hade rast till halv 1 (silken jäkla rast..) Stack ner och åt pizza faktiskt, Bränne kom och körde hem oss till pappas lägenhet och sedan så sitter jag här ensam nu, väntar på att Li ska sluta så vi kan åka hem till Uddevalla.. Som det ser ut nu så verkar det som om vi ska ut ikväll.. får väl se vad som händer.




Denna låten är så himla Bränne och Ante. Ser dom fortfarande framför mig från förra sommarn då dom va som galna då låten kom på, tänk två killar som sitter och sjunger på denna ... och det låter inte alltid så bra. Men dom gör mig så glad!
Föra goa tiders skull så kom låten på igår kväll, att få höra dom två miffona sjunga på den igen tillsammans va som ljuv musik (och inte ljuv men nästan, så många bra minnen) för mina öron. You guy´s make me feel good!

Nej nu ska jag ta och hitta min kamra, som jag förövrig ska försöka komma ihåg att ta med mig ikväll om det blir utgång.
Ska ta och ringa Li och ser hur det går för henne på jobbet med.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback