cheers mate..

2009-01-18 | 10:45:55 | Allmänt


.. what a beautiful day!
(nynnaR)

Hur mår vi idag? Hur va lördagskvällen/natten?  Började med att jag och Li lagade lite käk, kyckling med klyftpotatis och morötter, mumsigt. Sedan kom Bränne och Raz hit så satte vi oss och drack, lyssnade på musik och skrattade. Mycket intressant, vi drog ner och satte oss på cheers, denna helgen igen, men denna gången va det iaf inga slagsmål. Vi tog en sväng för att dra t Harrys, men de va 22 och dom hade inte vaknat på rätt sida så vi drog tillbaka till cheers, Li blev lite rund om fötterna ingen tvekan. Vi alla blev nog lite runda om fötterna om jag ska va ärlig, men fruktansvärt roligt jag och Raz hade på slutet, haha och killen som flippade ut och började dansa som aldrig förr, haha fasen vilken rolig syn, min nya idol helt klart! Vi va väl hemma vid 3 tiden, första jag gör... som alltid är att äta för att inte bli bakfull. Blev mackor, mjölk och nyponsoppa. haha fin fyllemat va? haha men de gör susen, annars hade jag säkerligen kännt av lite mer idag än bara seghet. Vi vaknade allihopa runt 9 så nu sitter vi i soffan och knör. (Bortsätt från Li som ligger ner och halvsover och gnäller på huvudvärk!) Garvar åt gårdagen, fasen vad jag tycker om er. Bränne har ställt upp på att köra mig t jobbet vid 12 tiden, snälla han!



Nej nu ska vi ta och lite Miami Ink och jag ska ta och äta något, är vrål hungrig. need food right now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback