Bad Kharma? say whaaat?

2009-01-29 | 23:58:46 | Allmänt


Hejsan vänner.

Gah, vilket liv de va att lägga ungarna, hoppandes i sängen, sprang runt och jagade varandra och jag gav upp och bara suckade och la mig i sängen, sedan kom dom båda två och kröp ner och sedan började tjötet, herreguuuuuuuud sa jag bara, haha men dom somnade ändå rätt snabbt och herregud vad fina dom är när dom sover.

Nu sitter jag och äter lite frukt, jätte sent men är så förbannat godis sugen, det verkligen kliar i varje del av kroppen så sugen jag är, men ICKE ska börja som Li, enbart godis på helgen. Försöka iaf. att Bränne inte har ringt mig än förvånar mig? Han brukar alltid höra av sig när han är påväg hem ifrån Li. Fick ett mail av Dave förut, en kille jag träffade i Thailand, och haha han hade inte så bra nyheter, och han har sån himla otur. Tyvärr så har han tappat sin kamra med alla balla kort rakt ner i havet på en seglingstur, så jävla surt för de va en himla massa roliga bilder jag gärna hade velat ha, bla. från Chris födelsedag som jag seeeent kommer glömma. VILKEN JÄVLA DAG hahaha så sköna! - too bad. och sedan hade han varit med om en motorcykelolycka, (låt mig påminna er om att han redan hade ett brutet ben, som han bröt 3 dagar innan han skulle åka till Thailand!)  hade iaf fått sy 18 stygn i hakan, brutit ett revben, och fått knäskada.. bad kharma?

Nej nu ska jag kolla ett avsnitt Gossip Girl och mumsa frukt, Sedan ska jag sova. Har mycket att göra imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback