att man kan ha så roligt..

2009-01-12 | 00:20:04 | Allmänt


.. av att bara sitta och kolla på en film med vänner. Jocke kom och hämtade mig så åkte vi vidare till Li som sagt, och Sandra var ju där, sedan så fick vi även reda på att Bränne och Raz va påväg och det är såklart superkul! Vi tog och kollade på a lot like love som gick på tvn och mölade godis, popcorn och snackade en himla massa skit och sex va ett hett ämne ikväll haha alltid lika roligt, "Om en kille skulle göra spiderman på mig så skulle jag nog mer störtgarvat å´t än att blivt arg!" vem de va som sa´t är hemligt, många roliga ämnen iaf. Och Li blev total mobbad av alla hela kvällen tack vare en sak hon sa.. som det kan bli. Tycker om er så himla mycket ska ni veta!

Precis kommit innanför dörren hemma, Jocke körde hem mig och jag är kanon trött.. inte direkt fått sova så överdrivet mycket dom senaste dagarna och ska upp och jobba som i vanlig ordning imorgon. Cissi ringde förut och sa att hon inte kunde jobba den 13e och 20e, så hon undrade om jag kunde ta dom passen. Jag funderar fortfarande, har absolut inget emot att jobba egentligen, men känner att jag vill iaf vara lite ledig och ha tid att åka och hälsa på folk i stenungsund osv. Bestämmer mig iaf imorgon, för nu ska jag sova jag längtar stort efter min superhärliga säng. Hoppas allihopa haft en kanon helg, nu är det dax för sängen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback