ångest inför imorgon..

2009-01-15 | 20:55:54 | Allmänt


.. Åh, har sån ångest inför imorgon. Ska nämligen till frisören, ska till en tjej som jag varit hos en gång innan och den gången blev jag supernöjd så jag vågar gå till henne igen, annars brukar jag va väldigt anti att låta någon annan än min vanliga frisör röra mitt hår. Tjejen jag ska klippa mig hos bor här i närheten av mig nere i bokenäset och har ett litet extra hus som salong, jätte mysigt och väldigt avslappnad miljö. Jag känner eftersom jag ändå bor här nu så kan jag börja gå till henne istället för att åka fram och tillbaka till stenungsund varje gång. jaja, blev massa tjöt nu. Det jag iaf har ångest över är vad fasen ska jag göra med håret? Har verkligen ingen anning, hon hade tyvärr bara tid att klippa mig imorgon, färga håret får jag göra om ca. 1v eftersom hon skulle på semester imorgon kväll, TYPISKT! Känner iaf att jag behöver göra en ny frisyr, behöver ha något att fixa med, men vill ändå bara kunna kliva upp ur sängen och kasta upp de i en slarvig bulle.. Mitt hår har ett himla självfall, lägger sig skitsnyggt vissa dagar och det älskar jag, men andra ser det ut som jag legat i sängen med sällskap och rullat runt mellan lakanen i sisådär 2 veckors tid. hahahaha..

har ju väldigt lockigt hår med, ju kortare, ju mer intensiva lockar visserligen fint, älskar mitt vågiga/lockiga hår men dum nog så brukar jag oftast skaffa en frisyr som kräver mycket platttångs arbete, även fast det värmeskyddande produkterna så slits mitt hår mega mycket av plattång. Får ta och tänka ut en snygg frisyr tills imorgon, annars får jag helt enkelt lägga mitt förtroende hos henne och låta henne göra något som passar mig..


Nu ska jag ut och släppa in hästarna, Kisses.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback