We´re caught in a trap, I can´t walk out..

2009-02-19 | 19:29:32 | Allmänt


Because I love you too much baby.

Why can't you see
What you're doing to me
When you don't believe a word I say?

We can't go on together
With suspicious minds
And we can't build our dreams
On suspicious minds

So if an old friend I know
Drops by to say hello,
Would I still see suspicion in your eyes?

Here we go again
Asking where I've been
You can't see the tears are real
I'm crying

We can't go on together
With suspicious minds (suspicious minds)
And we can't build our dreams
On suspicious minds

Oh let our love survive
I'll dry the tears from your eyes
Let's don't let a good thing die
When honey, you know
I've never lied to you
Mmm yeah, yeah



Idag har jag haft tok-dille på Elvis Presley, vem älskar inte den rösten? Så sjukt underbar röst, Även haft dille på Johnny Cash idag, helt underbar röst där med gosh. Men nog om, nu har jag nästan städat klart, ska damma lite sedan ska jag tvätta sista golvet och sedan är jag klar gått super snabbt och de har nästan varit kul, har verkligen varit som på reklam, har sprungit runt i trosor, linne (ska hoppa in i duschen direkt efteråt!) och sjungit och dansat med dammsugaren osv. hahaha tänkt om någon hade sett mig, dom hade nog fått sig ett gott garv på min bekostnad! Nej nu ska jag fixa de sista sedan duschen, och jag väntar otåligt på Petra och Freddie som förmodligen inte är här förens 9 tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback