Dom säger att vi "häst-tjejer" är speciella?

2009-02-18 | 19:47:37 | Allmänt

.. stämmer verkligen det? Om man ser mig utifrån så kan man aldrig gissa att jag är en häst-tjej. Kan jag iaf inte tänka mig att man kan.

Trots att denna dagen varit skit på alla sätt och vis så har jag en konstig känsla i kroppen som verkar vara glädje. Känner att något bra kommer att hända, när, var hur.. ingen anning men de är något som ligger och skrapar någonstans.

Sitter i soffan och är helt tokmätt kollar lite lätt på tvn 2 1/2 men är aldrig fel (haha go charlie), försöker smälta middagen som jag åt för nästan 1h sedan, hahaha. Ska dra mig ut i stallet om en stund och borsta lite på Morando, han har inte hunnit få någon ompyssling alls idag har jätte dåligt samvete över det. Åh, jag längtar till helgen vet verkligen inte hur den kommer bli.. men bio är inplanerat till 80% sedan blir lördagen lugn och på söndagen ska jag på GBG HorseShow tillsammans med Jonna, ska bli dundertrevligt verkligen, kommer säkert komma hem med några nya fynd med skulle ju inte förvåna någon eftersom de är mig vi pratar om, spendera pengar är lätt! Alldeles för lätt...  Nej nu ska jag ut till Morando och sedan ska jag duscha och slänga mig i soffan igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback