Basic Element, dagens dille musik.

2009-02-07 | 00:09:16 | Allmänt



Jag har bara en sak att säga, och det är; FY FASEN VILKEN LÅNG DAG!

har ju haft stallet idag, sedan så var vi nere hos Anette (min frisör) och tog hål i Mantis öron, första gick sådär, sedan tog det nästan 40 min innan vi kunde göra nästa, hon va hysterisk, hon va så förbannad på mamma och alla andra förutom mig som hon vägrade släppa och blev galen om jag släppte taget om henne. Fasters krabbetaska, fick iaf gjort båda öronen och jag mutade med att hon fick köpa en leksam på vägen hem, mutningar går alltid hem.. men hon hade ju varit så duktig och tagit båda så hon förtjänade en leksak, blev en liten barbie aktig tjej med massa djur hon valde. Gullunge!
"Jag får ju alltid min lilla ponny hästar av dig så dom behöver jag ju inte köpa nu!" klämmer hon checkt ur sig där inne med, haha jag har gjort henne galen i dom, så som jag va (läs; är) dom är ju så jäkla söta så de finns inte. Åkte sedan hem till Nettan och Eddie och hälsade på lide, bror jobbade dock men träffar han ju imorgon. När jag skulle åka så sa både Jessie och Manta att dom inte ville att jag skulle åka, verkligen med såndär jätte ledsen röst, det skärde i hjärtat på mig, men jag träffar dom ju som tur är imorgon redan. Älskar mina brorsdöttrar så himla mycket, dom är b-äsT! krabbetaskorna mina, ingen tvekan.

Började inte med att mocka förens vid 5 tiden så va klar vid 9 insläppet så va inte inne förens 10. Och då fick jag inte sitta ner heller, fick hoppa in i duschen sedan hjälpa till med smörgåstårtorna till imorgon, mummmmmmmmaa. Och mitt i allt fick jag åka iväg och hämta upp Börje, som jag snart ska köra hem igen. Efter det kan jag få landa helt och hållet. Bara sitta utan att lyfta ett finger, dock  så kan jag gissa att jag kommer somna rätt så snabbt, helt slut körd + att syrran kommer tidigt imorgon och ska göra stallet (vilket påminner mig om att jag måste sätta mig och skriva en lista om vart alla hästar ska stå och med vilka, hur mycket mat osv. - SUCK) ska iaf försöka att komma upp innan 11, har mycket att göra och ska hinna rida, Bränne och Fredrik? kommer runt 3 tiden trodde han, och sagt 5 till alla andra, får se när folk dyker upp, sedan är ju Linéa här och ska springa runt bena på mig med, fasen vad folk det kommer bli imorgon men jag ska inte klaga, det är ju folk jag tycker fruktansvärt mycket om och jag hoppas att morgondagen blir lika bra som jag tror den kommer bli med utgång och grejer. Nej herregud nu har det blivit långt här känner jag, får ta och köra hem Börje med, annars är det väl risk att jag hinner somna innan.  Update imorgon. Hoppas in har / haft en trevlig fredag!


Basic Element - To You.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback