när kommer våren?

2009-02-19 | 18:09:44 | Allmänt


Hejsan vänner!

Nu har jag kommit på bättre humör, ridturen förut gjorde väldigt gott. Jätte mysig tur, synd att inte solen kom fram bara, men ska inte klaga för det blåste knappt något alls och då blir de inte så fruktansvärt kallt. Morando va gör pigg idag, han bråkade en himla massa med mig i början men lugnade sedan ner sig lite i slutet, han blev väl trött på att hålla på som han gjorde såklart. Åh, längtar till sommaren så mycket nu, första badet med Morando ska bli väldigt intressant och första sommaren i huvudtaget. Just nu känns sommaren väldigt långt borta, jätte kul att de ligger snö och har gjort ett bra tag nu, och det slutar ju inte direkt att snöa heller det är riktigt stora flingor som faller ner ifrån himlen just nu, så himla fint kan sitta och kolla på det hur länge som hellst.

två bilder från sommaren 2007, när jag befinner mig på älskade Mallorca, i älskade Magaluf.
Hittar ni mig på första bilden? Jag sitter längst bort till vänster, blondie!





Nej, drog nyss igång och började städa lite ser ut som andra världskriget i min del av huset ungefär men de är lätt fixat, ska sätta på lite go musik sedan ska jag dra runt på dammsugaren och moppa golven så det blir riktigt rent och fräscht. (Hur duktig känner man sig inte efter ett storstäd?) på tal om dammsugare, Bränne.. du ska bara veta vilket jobb jag hade för att hitta hur man sätter på er jäkla maskin, hahaha tog nog 5 min innan lampan tändes. Hittade tillslut startknappen som satt på sidan av handtaget. Nej städa va de ja, sprungit runt lite och hunnit plocka bort allt nu iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback