fucking minusgrader..

2009-02-01 | 22:01:37 | Allmänt


Gokväll vänner!

Kul att man kommer hem och det är apkallt i min del av huset, alla element va avstängda? va i helvete?
börjar iaf få upp värmen här nu igen, satt in två såna speed element som ger ut värme fruktansvärt fort så varmt ska här bli igen.. Precis varit och tagit in hästarna, fy tusan va kallt de va -5 ute hur kallt som hellst, gosh! Gulliga Amanda hade mockat Morandos box, - tack så mycket tjejen. Jag och Manne sitter och har ett typ av Taggnings krig på Facebook ungefär, Facebook kan va hemskt ibland.. hahahaha!  Nej nu ska jag hoppa in i duschen sedan ska jag dra på mig duntofflorna och duntäcket runt mig och slänga mig i soffan och kolla på någon mysig film.







HAHAHAHAHHA KVÄLLENS BÄSTA, utan tvekan. Lext blev så lik en tjej så de va helt fruktansvärt läbbigt!

Nej hörrni, nu kallar duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback