sistaminuten resa?

2009-02-15 | 21:31:23 | Allmänt


Godkväll vänner!

Sitter och grejar och tittar runt lite på lite resor, jag är så sugen på att ta en sista minutenresa någonstans. Bara försvinna ett litet tag, en vecka eller två hade inte suttit fel om jag hade haft oändligt med cash, tid och häst/katt vakt hade jag dirr tagit en resa till Thailand utan att blinka, men så mycket pengar vill jag inte spendera på bara spontanryck så det får såfall bli en sistaminuten till gran canaria / egypten eller ngt liknande. Vi får se hur det blir med den saken, Har ju ivartfall en resekompis som honkar, hon som gav mig idén fick ett sms tidigare idag och javisst va jag på... (och det är inte Jonna denna gången!)

Jag är trött efter alla timmar i stallet, Amanda kom och arbetade Nischaala i paddocken och så, iaf lite sällskap en stund. Sprang in och förberedde lite för maten mellan med, blev kött idag. Jag är ingen köttfantast egentligen, men de va fruktansvärt gott idag så blir de när man inte äter det speciellt ofta, och Beásås blev det oxå, inte heller ätit på jääääätte länge senast va nog någon av dom sista sommargrillnngarna kan jag tänka mig. Och imorgon blir det nog med godmat, har massa recept i skallen som måste ner på en tallrik snarast. Saker jag inte ätit på länge (måste komma ihåg att bjuda och visa Li hur jag (och dom flesta andra) gör stuvade makaroner någon dag med) Nej, nu ska jag ta fram handdukar, pyjamas och nagelsaker så det står framme när jag kommer in ifrån hästarna, sedan blir det duschen - fixa naglarna och läsa och sedan sova. Imorgon har jag stallet så blir upp tidigt, ska även rida med Amanda och Amanda. Och försöka få tag på den jävla hovslagaren, Blir förbaaaaannad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback