morgonmänniskor, vad är hemligheten som gör en pigg?

2009-02-17 | 18:51:53 | Allmänt


God kväll sötnosar!

Jag ber om ursäkt för en jätte dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp och knappt varit hemma.

Igår så blev det spontant och snabbt bestämt att jag skulle åka hem till Li, vi gjorde mest ingenting skrattade som aldrig förr. Kanske berodde på att båda va så fruktansvärt trötta så vi skulle kunnat somna ståendes. Vid 10 tiden så låg vi i sängen och pratade och läste lite innan vi somnade, Li hade en arbetsinterjuv kl 9 imorse så hon va uppe vid 7 imorse, att jag inte dog (jag gick upp vid kvart i 8, jag skulle till jobbet. Hade jag varit hemma hade jag gått upp vid 9 tiden..) Men jag fick ligga kvar och halv sova medans hon sprang runt och fixade och donade. Jag förstår verkligen inte hur man kan flyga upp ur sängen på första rigningen på alarmet, utan ett ord, utan ett gnäll och att vara så fruktansvärt pigg direkt? Menar, vad är konsten? Hur gör man? Jag hatar morgonar, tycker det är fruktansvärt skönt att komma upp när man väl är uppe och har vaknat, men innan dess.. då är jag ingen glad människa!

Idag har jag jobbat igen, Amandorna va här och red en sväng. Jag hann inte, Bränne skulle komma hit vid 3 tiden, vi satt och tjötade, kollade lite film och sådära, han drog vidare till Li vid 6 tiden. Så nu sitter jag här och väntar på maten, vråååålhungrig (Fan vad glad jag är att min matlust kommit tillbaka!) hörde rykten om att det blir potatis, gräddsås och pannbiff? MUMMA! Nej, jag borde inte sitta här, datorn borde inte ens få stå på nu när jag ska hårdplugga. CYA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback