plättar?

2009-02-10 | 19:09:53 | Allmänt


.. jag är jätte jätte sugen på plättar, ska jag försöka göra och få i mig några måntro?



Hejsan vänner.

Nu är jag hemma i uddevalla kommun igen, härligt. Hade fått två paket på posten idag, ett från Bellme med lóréals absolut repair schampoo och balsam och ett från färgadelinser med ett par månadslinser som jag nästan hade glömt av. För ett bra tagsen (december?) så hade dom att om man hade bloggat aktivt i minst 2 månader så kunde man skriva ett inlägg om linser och sedan få ett par månadslinser gratis eller något liknande, idag fick jag iaf hem dom oxå. Vilken färg får ni se när jag andvänder dom första gången! (;

Håller faktiskt på att ladda upp ett videoklipp på youtube från i lördags, det är på Freddie när han sjunger singstar tillsammans med Pudding hahahaahahahhahahaha vi skrattade så vi grät floder, så otroligt kul va det. Hoppas jag får upp det så ska jag dela med mig av det här i bloggen. OUFF. ROLIGT!  *skrattar*  Nej nu ska jag göra några plättar och försöka få i mig.  (Måste ut till stallet och mocka för Morando med!)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback