tunga dagar..

2009-02-16 | 12:58:23 | Allmänt


Ja, just nu är det tunga dagar.. Inte bara Pompe som spökar utan har två andra saker i skallen som inte slutar snurra runt. Hur ska allt bli framöver? Känns inte alls bra.



Pust, sitter inne i värmen och vill inte gå ut igen det är jätte kallt, jobbar ju som sagt idag i stallet eftersom mamma är skadad och det går inte att gå runt och mocka, bära tunga hinkar osv. när man har skadat sig så jag får ha stallet tills hon känner att hon kan. Åt en dunder frukost imorse, haha är fortfarande poppmätt, att jag börjat äta frukost är ett stort plus för mig, som aldrig åt det förr men fasen va mycket piggare och starkare man blir, dagen blir genast så mycket bättre med mat i magen. Disa sitter och gnyr och vill ut i snön, så jag får väl ta och släpa mig ut jag med, få de öevrstökat. Ska sedan ta och gå ner till havet, och sedan går resten av dagen åt till att plugga. HJÄLP, NERVÖÖS!



Disa imorse, leksugen som alltid ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback